Čechy a Morava jsou prostorem založeným obchodníkem-židem Samuelem Ben-Chaeth. Odtud české a pražské propojení na Izrael? Země chazarská, domov můj?

Čechy a Morava nejsou prostorem založeným praotcem Čechem, ale židovským obchodníkem jménem Samuel Ben-Chaeth (fonetický přepis z hebrejštiny do latinky). V talmudických textech je česká země označována za proto-národ Izraele, tedy předchůdkyni země Izraele. V gójské literatuře je Samuel Ben-Chaeth označován pouze zkráceně jako Samo, což je hebrejská hovorová obdoba české odvozeniny Honza od jména Jan.

Výslovnost příjmení Chaeth ve staroslověnštině je přibližně jako „Čaet“ nebo případně „Čecht“, což vedlo ke vzniku příběhu o Praotci Čechovi a o jeho polském bratru Lechovi (v textech bernského Talmudu je Lech uváděn původním jménem L’achim Ben-Yadi). Samuel Ben-Chaeth byl mocný židovský obchodník a původem židovský Chazar.

Samuelova chazarská říše v době údajného příchodu praotce „Čecha“

Tzv. kupec Samo a Praotec Čech přišli na území Čech jakoby náhodou ve stejné době. 😀 A zatímco gójské texty hovoří o tom, že Praotec Čech z hory Říp viděl neobydlenou, prázdnou, opuštěnou, avšak mlékem a strdím oplývající zemi, tak ve stejné době mapy chazarských obchodníků zakreslily celou oblast Čech, Moravy, Slezska, Západního Slovenska, německého Saska, Rakouska a Slovinska jako území Říše chazarského kupce, jeho excelence a vezíra Samuela Ben-Chaetha.

Ben-Chaeth měl totiž podle hebrejských textů i schopnosti žrece, vezíra, čili osoby ovládající okultní procesy řízení. Proč mají Češi věřit, že mají slovanský původ? Ochranné maskování, které mělo sloužit na ochranu pronásledovaných Židů? Aby měli zemi, svoji vlastní, kterou budou mít, ovládat, ale navenek to bude „jako“ země slovanská. A to je nejpravděpodobnější důvod vzniku.

Český stát má židovsko-chazarský původ

Jak mohl Praotec Čech založit vlast Čechů na místě, které leželo v té době uprostřed po zuby ozbrojené říše židovského kupce? 😆 Chápete? To je samozřejmě nesmysl. Tato znalost o skutečném původu Čech a Moravy je součástí ritů některých zednářských lóží v ČR a rovněž lóží v Rakousku. Považuji za důležité, abyste konečně znali skutečný původ zakladatele českých a moravských, ale i polských zemí. Ano, celý tento prostor je zemí židovského národa založeného židovskými kupci z Chazarie, která se institucionálně ukotvila sice až v roce 650 n.l., ale expanzivně fungovala již více než 70 let předtím.

Příběh o praotci Čechovi vycházel zjevně ze snahy národních obroditelů 19. století vykreslit zemi českou jako území osídlené ruskými Slovany v myšlence na Panslavismus, což je sice sympatické, ale jediný pohled na avarské mapy výše vás okamžitě uzemní do reality, že jde o skrytou zemi chazarských kupců a Židů, již tehdy. Nic takového, jako je prázdný prostor nikoho, okolo roku 650 n.l. v prostoru Střední Evropy, prostě neexistovalo. Toto území ovládala ozbrojená a chráněná skupina Samuel Ben-Chaetha, chazarského obchodníka. A proto je Česko zemí Židů. Proto má obyvatelstvo ČR v genech ty podivné protiruské sklony. Eugeniku nelze z genomu vymazat ani za skoro 1500 let.

Chazarská říše, původní domov „Čechů a Moravanů“

Chazarie je prostor, odkud přišly do Evropy slovanské osadní kmeny v době 8. a 9. století našeho letopočtu. Přinesly s sebou nejen chazarskou měnu zvanou „jarmak“, ze které je odvozeno české slovo „jarmark“ pro tržiště, prodej, směnu a obchod, ale ustavili v prostoru tehdy již rozpadlé Sámovy říše obchodní centra, přičemž jedním z nich bylo město Praga — město založené slovanskými a židovskými Chazary.

O nějaké Libuši není v hebrejských textech ani čárka, je tam ale úsek o chazarském knížeti jménem Leiba (židovské sefardské jméno), který založil na řece nad vysokým ostrohem (staroslověnsky: Vyszegarad – Strážní věž) obchodní jarmak. Tam, kde je dnes hřbitov na Vyšehradě, tam bylo zřejmě vůbec první chazarské tržiště ve Střední Evropě. Není jasné, jestli někdo z českých obrozenců na konci 18. a v průběhu 19. století udělal z chazarského Leiby Libuši? Chazarský původ slovanských kmenů na dnešní Vltavě je více než zřejmý.


Chazarská říše

Chazarská říše, resp. Chazarský kaganát, je název zaniklého státního útvaru na pomezí východní Evropy a Asie, který v době svého největšího rozkvětu v 8. a 9. století zahrnoval oblasti od dolního Dněpru a Krymu až ke Kaspickému moři a úpatí severovýchodního Kavkazu…

Chazaři byli původně kočovný, později polokočovný turkický národ nejasného původu, který obýval střední Asii…

Ruské prameny uvádějí, že Chazaři splynuli s nově se formujícím ruským národem. Existuje však i názor, že většina současných Židů jsou etničtí Chazaři, což zveřejnil britský spisovatel Arthur Koestler roku 1976 v knize The Thirteenth Tribe…

Chazaři přijímají judaismus

Král Josef vysvětlil, že jeho předek král Bulan se rozhodl vzdát se svých pohanských vír, aby přijal jedno ze tří hlavních náboženství: judaismus, křesťanství nebo islám. Král Bulan poté zařídil, aby se zástupci každého z těchto tří náboženství zúčastnili debaty v jeho přítomnosti:

Třetího dne svolal všechny mudrce a řekl jim: „Mluvte a diskutujte mezi sebou a vyjasněte, které náboženství je nejlepší.“ Začali mezi sebou diskutovat, aniž by dospěli k nějakému výsledku, až král řekl křesťanskému knězi: „Co si o tom myslíte? Které náboženství je lepší, židovské nebo muslimské?“ Kněz odpověděl: „Náboženství Izraelitů je lepší než muslimské.“

Král se pak zeptal imáma: „Co říkáte vy? Je lepší náboženství Izraelitů nebo křesťanů?“ Imám odpověděl: „Náboženství Izraelitů je lepší.“

Na to král řekl: „Jestliže je tomu tak, oba jste vlastními ústy přiznali, že náboženství Izraelitů je lepší. Proto, důvěřujíc v milosrdenství Boha a moc Všemohoucího, volím náboženství Izraele, tedy náboženství Abrahama…“

Král Josef pak popsal, jak po přijetí judaismu králem Bulanem jeho potomek, král Obadiah, „reorganizoval království a řádně a správně zavedl židovské náboženství. Postavil synagogy a ješivy, přivedl židovské učence a odměnil je zlatem a stříbrem…“

Důkazy mezi poklady Vikingů

V roce 1999 byl na farmě ve Švédsku objeven velký poklad Vikingů. Tento poklad, známý jako Spillings Hoard, obsahoval islámské, severské a perské mince. Jedna z nejznámějších mincí v pokladu, datovaná kolem roku 800, pochází z Chazarského království a je označována jako „Mojžíšova mince“.

Mince datovaná kolem roku 800, pochází z Chazarského království. Na minci je vyraženo „Mojžíš je posel Boží“, na rozdíl od obvyklého muslimského textu „Mohamed je posel Boží“.

Tvrzení o chazarském původu

Tvrzení o chazarském původu národů nebo domněnky, že Chazaři byli těmito národy asimilováni, se vyskytují v souvislosti s Kazachy, Maďary, Kumyky, Avary… a kozáky…

Kdo jsou potomci Chazarů?

Jak již bylo zmíněno, konečný osud Chazarů po jejich úpadku zůstává neznámý. To však nezabránilo některým vědcům v tom, aby vyslovili hypotézu, že aškenázští Židé jsou z velké části potomky Chazarů…


Vídeň a Praha jsou centra židozednářské svatavy

Součástí Ben-Chaethovy říše bylo i Rakousko. A právě Vídeň si ponechala stejně silné okultní procesy řízení jako má Praha. Proto se nedivte tomu, že volby v Praze obvykle dopadají jinak než ve zbytku republiky. A nedivte se, že totéž probíhá i ve Vídni, kdy toto město jede jiné procesy než celý zbytek Rakouska. A musíme si i toto vysvětlit.

Okultní procesy řízení Mah’ralu nad Prahou, i okultní procesy Velké lóže nad Vídní, vycházejí z historické skutečnosti, že obchod se vždy odehrával v největších městech. Centra okultních procesů řízení se proto soustředila v Praze a ve Vídni.

Následně tyto židovské rodiny se spojovaly s gójskými, ale pokud šlo o spojení po mateřské linii, potom tyto procesy okultních řízení zůstaly zachovány. Proto po roce 1989 veškerou moc nad ČR uchopily rodiny židovského — a pokud bychom šli hluboko do historie, tak i chazarského původu, jak koneckonců nejlépe zdokumentoval Miroslav Dolejší, odborník a znalec na židozednářské procesy řízení v předlistopadovém a polistopadovém Československu.

Co je ale potřeba zdůraznit, to je původ českých a rovněž moravských zemí: Vznikly z rozhodnutí židovského kupce Samuela. A tím je tento prostor navěky zaritován, je dedikován a vyhrazen v okultních procesech řízení.

Právě proto má Praha tak úzké okultní, ritové a politické propojení s Jeruzalémem a potažmo Izraelem. A status Vídně jakožto města, kde se podepisují smlouvy, konvence, dohody, akty a memoranda, je přímo odvozen od úlohy vyšších procesů řízení nad Evropou. Vídeň proto má jiné řízení než zbytek Rakouska…

-VK-

Ponaučení?

Podle všeho je zřejmé že Češi, Moravané a Slováci jsou v současnosti mixem více národů. Slovanů, Germánů, Maďarů a tedy i Židů… Jak je vidět z národnosti Samuela Ben-Chaetha. Vidět je to i v přístupu lidí k válce na Okrajině, kde významná část národa si válku přeje…

My bychom si válku rozhodně přát neměli a naopak bychom se měli soustředit na svou karmu a sjednocení sebe. Už Kristus pravil: „Udělejte ze dvou jedno…“ To je způsob, jak změnit sebe, ale pak i své okolí…


Zdroj: https://aeronet.news/rakousko-zrusi-5-brezna-temer-vsechna-opatreni-proti-covid-19-a-to-vcetne-povinneho-ockovani-vyjimkou-bude-viden-ktera-si-opatreni-ponecha-vetsinu-opatreni-ke-konci-brezna-zrusi-i-slovensko/

0 0 votes
Article Rating
Přihlášení k odběru komentářů
Upozornit na
11 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jára
25. 2. 2026 22:18

Děkuji za článek, je dobře uvést na pravou míru blouznění národních buditelů a pohádky a lži na kterých je postavena celá česká národnost. Je smutné, že lidé neví kdo byl Čech a Lech (L’achim Ben-Yadi). Na druhé straně židé dostali vyšší poznání, o které se měli podělit se zbytkem lidstva. Ale to poznání použili na manipulaci a porobení druhých.

Je naprosto jisté, že všechny, kdo se podílí na genocidě, stihne karmický trest. Ono je to uzamkne na tisíce let bez možnosti jakéhokoliv vývoje. Kvůli zneužití znalostí kabaly může být ten trest daleko horší.

Je třeba z egregoru vědomě vystoupit a žádným svým chováním egregoru neumožnit aby nás strhnul a jakkoliv nás ovlivnil. Lidé, kteří jdou zabíjet na Ukrajinu, už tím egregorem byli strženi.

Me
Admin
Reply to  Jára
8. 3. 2026 09:38

Ano, obecně války jsou karmicky špatné…

Jára
Reply to  Me
8. 3. 2026 14:15

Takhle jednoduché to není. V eposu Bhagavatgíta Ardžuna také pochybuje, jestli jít bojovat. A tam mu radí Krišna aby bojovat šel.
Třeba 2 světová válka byla z pohledu Ruska naprosto správně. Nacisté tam přišli vraždit a rabovat.

U současné války na Ukrajině je daleko větší vina na západě. Mám takové podezření, že za to na náš národ také něco ošklivého karmicky spadne. Tady jsem myslel ono podlehnutí programu jít bojovat za Ukrajinu.

Me
Admin
Reply to  Jára
9. 3. 2026 20:05

Ano, zdá se, že snad necelá polovina Čechů válku na Okrajině podporuje… snad z nedostatku informací…

Jára
Reply to  Me
14. 3. 2026 17:32

No právě. Jak to říká Pjakin – dav má paměť +/-14dní.
Ono podpora fašistické bojůvky bohužel určité karmické následky na celý národ mít asi bude. Otázka je jaké?
Problém je, že to na nás také dopadne i když za to nemůžeme. V Izraeli mohou také žít slušní lidé, ale těm také padají na hlavu rakety a v Íránu zase bomby. Kolektivně to peklo dopustili.

Vypadá to, že půlka národa svým jednáním podporuje záhubu a druhá půlka to nechce a síly jsou vyrovnané. Z toho žádný pokrok nevzejde.

Pjakin to neustále ukazuje na symbolu dvojhlavého brojlera ve znaku Ruska. V Rusku je podobné rozpolcení. Rozpolcení ničí nejen náš národ.

Me
Admin
Reply to  Jára
15. 3. 2026 14:50

Ano, dav má žel krátkou paměť, jinak by se nic z tohoto (včetně událostí Okrajiny) nestalo…

Me
Admin
Reply to  Jára
15. 3. 2026 14:53

Věříme, že čtenáři tohoto webu chápou, že jakákoliv válka je karmicky špatná…

I proto říkáme, zapomeňte na všechny církve, poznejte sebe, svou skutečnou podstatu — a následujte skutečného Krista. Podrobný návod nabízíme zdarma. Je to samozřejmě něco zcela jiného, než nabízejí všechny církve tohoto světa… Je to Cesta Ducha, který nezapomíná na to, že jistá část jeho žije na Zemi, v podobě těla… a dohromady tvoří lidskou Duši: https://pruvodce-vzestupem-duse.online/encyklopedie/dualita-duse-stvoritel-satan-a-studijni-program-lidske-duse-v-hmotnych-svetech-aneb-poznejte-sami-sebe-1/

Ještě bychom dodali toto, Kristus, ten skutečný a pravý, necírkevní, pravil v Tomášově evangeliu také: Vyvolil jsem si vás 1 z 1000 (a méně)… holt je třeba se s tou “většinou” rozejít… sbohem a šáteček…

Jára
Reply to  Me
16. 3. 2026 09:31

Ješua v chanellingu starém 10 let (https://www.jeshua.cz/) říkal, že nejhorší situace na Zemi bude kolem roku 2025 a pak se to zlomí a lidé zavedou opatření, aby se něco podobného neopakovalo. Ale tam také říkal, že to ani oni neumí odhadnout přesně.

Rozejít se dá, ale ne úplně. Stalo se mi, že jsem se procházel venku a zjistil jsem, že byl vyhlášen zákaz vycházení od 23. Mě ani ve snu nenapadlo, že někoho taková hovadina může napadnout. Na sračkomet jsem se nedíval. Může se Vám stát, že budete uloven, zbit mučen a odeslán do mlýnku na maso jako kannonenfutr, když si nedáte pozor. Na Ukrajině je tohle realita.

Lidé si vůbec nedokáží představit, jaký teror je rozpoután na Ukrajině a blíží se to k nám.

Me
Admin
Reply to  Jára
17. 3. 2026 20:58

Musíme doufat, že dobrá karma a zákon přitažlivosti (stav Jednoty a pozitivity podle Krista) vytvoří každému pozitivní “osobní” svět… v rámci možností… https://pruvodce-vzestupem-duse.online/encyklopedie/zakon-pritazlivosti-stejnorodeho-deje-se-vam-to-na-co-myslite-stavate-se-tim-na-co-myslite-tvorite-svuj-osud-zmente-proto-sve-mysleni-chcete-vedet-jak/

Ale od nás se můžete dozvědět, že tzv. zákon přitažlivosti je ve skutečnosti původní, pravé, originální Kristovo učení, které lidem ukradla církev ve 4. století. Je to tento slavný Kristův výrok, který mluví o tom, že tu velkou sílu dostanete:

#48 Ježíš řekl: „Pokud se spolu usmíří dva v tomto jediném domě, řeknou hoře: ‚Přemísti se!‘ a přemístí se.“
#106 Ježíš řekl: „Pokud učiníte dva jedním, stanete se syny člověka. A když řeknete: ‘Horo, přemísti se!’ přemístí se.“

Jára
Reply to  Me
18. 3. 2026 06:06

O té hoře psal kdysi Ragauaian.

Platí taková zásada, pokud jste nějakého stavu sám nedosáhl, tak k tomu těžko někoho dalšího přimějete i kdyby jste o tom psal 1000x. A pokud budete sám vzorem, tak to není třeba neustále zdůrazňovat.

Me
Admin
Reply to  Jára
21. 3. 2026 13:08

Nevíme přesně o jaké hoře mluvíte…

Ale o tom to právě je. Pokud byste se s lidmi potkával…

…a když se nepotkáváte… můžete to jen napsat a nechat k tomu připravené, aby si vzali, na co mají. Opakuji pravidlo, že se snažíme mít tu málo, ale jen ty podstatné věci… A těch je minimum — třeba přesně to o tom, kdo jsme. A pak co s tím dělat.

UDĚLEJTE ZE DVOU JEDNO.

Jsou tu samozřejmě i zajímavosti, třeba tento článek… každý by měl vědět, jaké měl předky.

Last edited 1 měsíc před by M
11
0
Oceníme váš názor či připomínku. Komentujte.x